로그아웃 하시겠습니까?

  • 주제별 국가전략
  • 전체

A Call to Action for Closing the Digital Access, Design, and Use Divides
(디지털 접근, 설계, 사용 구분 폐쇄를 위한 콜 투 액션(Call to Action))

목차

Acknowledgments 4
 Project Team 4
 Examples Are Not Endorsements 6
 Contracts and Procurement 6
 Licensing and Availability 6
 Notice to Limited English Proficient Persons 6
 How to Cite 6
 Cover Image Citation 6

Introduction 7

The Digital Use Divide 10
 Recommendations for Closing the Use Divide 11
 Re - Defining the Digital Use Divide 13
 Resetting Destination : Portrait of a Learner / Graduate 17
 Universal Design for Learning Framing Active Use for All Learners 20
 Principles of UDL 21
 Example Lesson Utilizing UDL and Technology : A Goal - Driven Unit 22
 UDL Considerations for Educators 23
 Additional Technology Standards and Frameworks 25
 Considerations for Emerging Technologies 27
 Improving Practice, Progress, and Proficiency 30

The Digital Design Divide 34
 Recommendations for Closing the Design Divide 35
 Begin with the End Goal in Mind : Design Portrait of an Educator 37
 Considerations in Closing the Design Divide 39
 Deeper Dive : Capture Current Culture 40
 Deeper Dive : Calculate Costs 41
 Deeper Dive : Cultivate Capacity 45
 Deeper Dive : Curate Effective Products 49
 Deeper Dive : Build Evidence 50
 Recommendations for Closing the Access Divide 55

The Digital Access Divide 55
 Begin with the End Goal in Mind : Design Portraits of Learning Environments 58
 Technology Questions in the Development of Profiles of Learning Environments 58
 Defining the Digital Access Divide 59
 Digital Access Divide Components 59
 Deeper Dive : Accessibility 59
 Physical Learning Spaces 67
 Accessibility Resources 70
 Deeper Dive : Digital Infrastructure 71
 Digital Infrastructure Beyond Schools 72
 Availability 73
 Affordability 75
 Adoption 79
 Deeper Dive : Digital Health, Safety, and Citizenship 82
 Digital Health 85
 Digital Safety 86
 Digital Citizenship 88
 Protecting Student Data Privacy 90
 Federal Privacy Laws and K - 12 Education 92
 
Conclusion 95

Appendices
 Appendix A - Additional Digital Use Divide Examples 96
 Appendix B - Additional Digital Design Divide Examples 98
 Appendix C - Additional Digital Access Divide Examples 101
 Appendix D - NETP 24 A Guide for State Leaders 105
 Appendix E - NETP 24 A Guide for District Leaders 107
 Appendix F - NETP 24 A Guide for School Leaders 109
 Appendix G - NETP 24 A Guide for Educators 111

제목 페이지

내용물

약어 및 두문자어 5

요약 7

소개: 제조업과 미국의 미래 8

고급 제조를 위한 비전, 목표, 목표 및 권장 사항 9

목표, 목표 및 권장 사항 10

목표 1. 첨단 제조 기술 개발 및 구현 12

목표 1.1. 탈탄소화를 지원하기 위한 깨끗하고 지속 가능한 제조 활성화 12

목표 1.2. 마이크로일렉트로닉스 및 반도체용 제조 가속화 13

목표 1.3. 바이오경제를 지원하는 첨단 제조 구현 14

목표 1.4. 혁신소재 및 공정기술 개발 15

목표 1.5. 스마트 제조의 미래를 이끌다 16

목표 2. 첨단 제조 인력 육성 17

목표 2.1. 첨단 제조 인재 풀 확대 및 다양화 18

목표 2.2. 고급 제조 교육 및 훈련 개발, 확장 및 촉진 19

목표 2.3. 고용주와 교육 기관 간의 연결 강화 20

목표 3. 제조 공급망에 탄력성 구축 20

목표 3.1. 공급망 상호 연결 강화 21

목표 3.2. 제조 공급망 취약성을 줄이기 위한 노력 확대 21

목표 3.3. 첨단 제조 생태계 강화 및 활성화 22

추가 기관 간 기여자 24

부록 A. 에이전시 참여 및 지표 25

부록 B. 2018 전략 계획의 목표 달성 과정 27

부록 C. 자세한 권장 사항 33

해시태그

#디지털교육 # 디지털리터러시 # 개인정보교육

관련자료