목차
Acknowledgments 4
Project Team 4
Examples Are Not Endorsements 6
Contracts and Procurement 6
Licensing and Availability 6
Notice to Limited English Proficient Persons 6
How to Cite 6
Cover Image Citation 6
Introduction 7
The Digital Use Divide 10
Recommendations for Closing the Use Divide 11
Re - Defining the Digital Use Divide 13
Resetting Destination : Portrait of a Learner / Graduate 17
Universal Design for Learning Framing Active Use for All Learners 20
Principles of UDL 21
Example Lesson Utilizing UDL and Technology : A Goal - Driven Unit 22
UDL Considerations for Educators 23
Additional Technology Standards and Frameworks 25
Considerations for Emerging Technologies 27
Improving Practice, Progress, and Proficiency 30
The Digital Design Divide 34
Recommendations for Closing the Design Divide 35
Begin with the End Goal in Mind : Design Portrait of an Educator 37
Considerations in Closing the Design Divide 39
Deeper Dive : Capture Current Culture 40
Deeper Dive : Calculate Costs 41
Deeper Dive : Cultivate Capacity 45
Deeper Dive : Curate Effective Products 49
Deeper Dive : Build Evidence 50
Recommendations for Closing the Access Divide 55
The Digital Access Divide 55
Begin with the End Goal in Mind : Design Portraits of Learning Environments 58
Technology Questions in the Development of Profiles of Learning Environments 58
Defining the Digital Access Divide 59
Digital Access Divide Components 59
Deeper Dive : Accessibility 59
Physical Learning Spaces 67
Accessibility Resources 70
Deeper Dive : Digital Infrastructure 71
Digital Infrastructure Beyond Schools 72
Availability 73
Affordability 75
Adoption 79
Deeper Dive : Digital Health, Safety, and Citizenship 82
Digital Health 85
Digital Safety 86
Digital Citizenship 88
Protecting Student Data Privacy 90
Federal Privacy Laws and K - 12 Education 92
Conclusion 95
Appendices
Appendix A - Additional Digital Use Divide Examples 96
Appendix B - Additional Digital Design Divide Examples 98
Appendix C - Additional Digital Access Divide Examples 101
Appendix D - NETP 24 A Guide for State Leaders 105
Appendix E - NETP 24 A Guide for District Leaders 107
Appendix F - NETP 24 A Guide for School Leaders 109
Appendix G - NETP 24 A Guide for Educators 111
제목 페이지
내용물
약어 및 두문자어 5
요약 7
소개: 제조업과 미국의 미래 8
고급 제조를 위한 비전, 목표, 목표 및 권장 사항 9
목표, 목표 및 권장 사항 10
목표 1. 첨단 제조 기술 개발 및 구현 12
목표 1.1. 탈탄소화를 지원하기 위한 깨끗하고 지속 가능한 제조 활성화 12
목표 1.2. 마이크로일렉트로닉스 및 반도체용 제조 가속화 13
목표 1.3. 바이오경제를 지원하는 첨단 제조 구현 14
목표 1.4. 혁신소재 및 공정기술 개발 15
목표 1.5. 스마트 제조의 미래를 이끌다 16
목표 2. 첨단 제조 인력 육성 17
목표 2.1. 첨단 제조 인재 풀 확대 및 다양화 18
목표 2.2. 고급 제조 교육 및 훈련 개발, 확장 및 촉진 19
목표 2.3. 고용주와 교육 기관 간의 연결 강화 20
목표 3. 제조 공급망에 탄력성 구축 20
목표 3.1. 공급망 상호 연결 강화 21
목표 3.2. 제조 공급망 취약성을 줄이기 위한 노력 확대 21
목표 3.3. 첨단 제조 생태계 강화 및 활성화 22
추가 기관 간 기여자 24
부록 A. 에이전시 참여 및 지표 25
부록 B. 2018 전략 계획의 목표 달성 과정 27
부록 C. 자세한 권장 사항 33